Interesat de serviciile noastre?
Va rog sa ne contactati la adresa de e-mail suport.clienti@gfr.ro.

2018

GFR devine membru al organizației internaționale PGV (Acordul privind Regulamentul de utilizare a vagoanelor în traficul internaţional de marfă).

Sosește în GFR Terminal București primul tren de containere, marcând începutul unei noi activități, aceea de manipulare-depozitare containere.

GFR lansează în exploatare aplicația Shunting Expert – sistem informatic care intermediază deciziile luate de coordonatorul operațiunilor de manevră și înregistrează și redă în timp real poziția exactă a vagoanelor pe linii precum și activitatea locomotivelor. Acest produs informatic a primit premiul de excelență în domeniul feroviar pentru invenție, cercetare și inovație pe 2018 din partea Asociației Industriei Feroviare din România și a Clubului Feroviar.

2017

GFR este primul operator de transport din Balcani

care lansează scrisoarea de trăsură electronică

pentru transport local.

În același timp este și primul operator din estul Europei care pune la dispoziția clienților săi o platformă web dedicată interacțiunii în toate planurile de colaborare – eCLIENT-GFR

Sunt lansate în activitatea de transport primele vagoane Uagpps realizate după un concept al inginerilor din GFR prin transformarea vagoanelor Faccpps.

Este lansată în activitate prima locomotivă DHC de 1217 CP provenind din vechea locomotivă DHC (1250 CP) remotorizată cu motor CUMMINS, conform unui proiect realizat de inginerii GFR.

2016

Începe furnizarea de servicii logistice pentru KNAUF în GFR Terminal București.

2015

Sunt lansate în activitatea de transport primele vagoane Eanos cereale realizate după un concept

al inginerilor din GFR.

Este finalizat procesul de electrificare a liniilor Secției de Locomotive Brazi.

Este informatizat procesul de determinare a costurilor de transport prin intermediul aplicației CostExpert, proiectată de GFR.

2014

Se lansează primul tren intermodal cu antene Bulgaria – România (Stara Zagora – Ruse – Chiajna -Curtici și retur).

Apoi sunt lansate în activitatea de transport primele vagoane Fals cereale.

GFR efectuează 12 transporturi speciale constând în deplasarea pe calea ferată a ramelor de metrou provenind din Spania pentru magistrala Nord-Sud a Metrorex.

Este informatizat procesul de programare zilnică

a trenurilor.

2013

GFR ia în administrare platforma logistică GFR Terminal București și demarează prima activitate de manipulare – depozitare pentru Lafarge Cement.

Este lansată prima locomotivă DHF de 585 CP provenind din vechea locomotivă DHA (450 CP), remotorizată cu motor CUMMINS conform unui concept dezvoltat de inginerii GFR. Până în 2016 urmează a fi date în exploatare încă 16 astfel de locomotive.

2012

Începe gestionarea web a comenzilor de asigurare a vagoanelor lansate de către clienți in cadrul unei aplicații informatice concepută de GFR – ComenziFeroviare.

2011

Este informatizată activitatea de asigurare a personalului de drum pe trenurile în circulație – soft proiectat de GFR – Comanda Personalului de Tren.

Începe implementarea ERP în GFR sub denumirea INFORGFR.

2010

GFR efectuează primul transport din România în Republica Moldova, materializând începutul colaborării cu Căile Ferate Moldoveneşti.

GFR devine cel mai important furnizor de servicii feroviare pentru Petrotel LUKOIL.

GFR devine cel mai important furnizor de servicii de manevră și transport pe cale ferată pentru Grupul ROMPETROL.

Toate locomotivele sunt dotate cu GPS și sunt monitorizate prin intermediul aplicației informatice Track View.

2008

Este pus în funcțiune primul depou de locomotive al unui operator privat din România, denumit Secția de Locomotive Brazi.

GFR începe derularea transporturilor internaţionale prin frontiera de Nord a ţării, fiind primul operator privat din România care are relaţii de colaborare cu Căile Ferate din Ucraina.

2007

GFR derulează deja transporturi prin toate staţiile de frontieră de la Vest şi de la Sud ale țării. Este inclusă în Comunitatea Companiilor Europene de Cale Ferată şi Infrastructură (CER).

2006

Începe transportul internaţional de mărfuri. GFR devine membru GCU (AVV).

Este lansată în exploatare aplicația informatică de monitorizare a vagoanelor MONITACTIVITA, proiectată de GFR.

2005

GFR acordă o atenţie sporită transportului de mărfuri vrac în vagoane descoperite, demarând colaborarea cu societăţi importante din domeniul construcţiilor, minier, metalurgic, precum: HOLCIM, LaFarge, ArcelorMital, Compania Naţională a Huilei și altele.

2004

GFR devine membru afiliat OCCF şi membru CIT.

2003

GFR devine membru UIC (Uniunea Internațională a Căilor Ferate).

2002

GFR debutează pe piaţa de transport feroviar efectuând servicii pentru Petrom (în prezent membră a grupului OMV). Între 2002 și 2005 se extinde cota de piaţă a transporturilor de produse petroliere. Se execută servicii pentru companii importante precum Petrom, Conpet şi RAFO.

2001

S.C. Grup Feroviar Român S.A. începe activitatea ca operator de manevră.